آیین مهربانی

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه مهربانهای ایران زمین

آیین مهربانی

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه مهربانهای ایران زمین

عشق و بدهکاری....

اگه عاشق شدی یا که بدهکار اینو بدون دیگران هستند که سودشو میبرند نه تو...

                        هوشم نه موافقان وخویشان بردند

                                           ین کج کلهان موپریشان بردند

                        گویندچرا تودل بدیشان دادی

                                            والله که من ندادم،ایشان بردند

                                                                   (ابوسعید ابوالخیر)

                 

   از خصوصیتهای یار خوب:

                                      یار ان بود که صبر کند بر جفای یار

                                                       ترک رضای خویش کند،در رضای یار

                                       گر بر وجود عاشق صادق نهند تیغ

                                                        بیندخطای خویش و نبیند خطای یار

                                                                                     سعدی

بچه ها از این به بعد این بلاگ رو هر یک ماه یک بار به روز میکنم

این هم چند تا نقاشی وعکس:

           

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:59 ق.ظ

عالی است اقا حسین.از نقاشیوشعرهایت بیشتر بذار.تا بعد .اخه من بافقم

عباس جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 ق.ظ

کی میری بافق. قبل از رفتن بلاگ رو به روز کن .بافقی.تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد