آیین مهربانی

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه مهربانهای ایران زمین

آیین مهربانی

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه مهربانهای ایران زمین

تصویر۲

تعدادی از کد های جاوا برای استفاده در وبلاگ یا سایت شما !
این کد را در جای مناسبی از قالب وبلاگ خود قرار دهید. بعد از ذخیره کردن تغییرات در این محل کلمه Add Home Page مشاهده میشود که با کلیک بر روی این کلمه آدرس سایت و یا وبلاگ شما به عنوان Home Page مرورگر کسی که بر روی این نوشته کلیک کرده است میشود. و آن طرف با هر بار باز کردن مرورگر خود مستقیما به آدرس شما مراجعه می کند.

تست این کد

.

برای نمایش یک ساعت دیجیتالی در پائین صفحه (در قسمت Status Bar) کد زیر رو بین دو تگ head و /head قرار دهید. در ضمن قبل از این کار توضیحات این کد رو در زیر حتما بخونید.


1- این کد رو بین دو تگ head و /head قرار بدهید. (این دو تگ در بالای قالب وبلاگ براحتی قابل دیدن هستند.)
2- بعد از این کار به دنبال تگ Body بگرید. (Ctrl+f)
3- کد onLoad="startclock()" را در انتهای تگ Body قبل از بسته شدن تگ (قبل از < ) قرار دهید.
4- سپس قالب وبلاگ را بازسازی نمائید.
5- اگر از اسکریپتهای نمایش پیغام برای قسمت Status Bar خواستید لطفا در نظرات اعلام کنید. در ضمن اهل همه جور تبادل لینک هستم.
 
اگه شما بخواین بازدید کننده روی یک لینک کلیک کنه و یه پنجره پاپ آپ (یک پنجره کوچک) باز بشه، این کد رو جایی که میخواین اون لینک نشون داده بشه قرار بدید.
قبل از قرار دادن کد داخل قالب توضیاحتش رو بخونید.


تست این کد

1- پنجره باز شده در اصل یه صفحه یا عکس از جای دیگه باز میکنه که شما آدرسش رو بهش می‌دید.
2- بعد از درست کردن صفحه یا عکس مورد نظر و آپلود اون روی یکی از این سایتهای مجانی باید آدرس کاملش (با Http) رو جای مناسب خودش در کد قرار بدید.(جایی که نوشته:Your Page or pic Address)
3- سایز این پنجره قابل تغییر هست.(اندازه پیش فرضش 150*250 پیکسل هست)
4- جایی که این کد رو قرار می‌دید نوشته می‌شود: About ME که بنا به نیازتون می‌تونید اون رو تغییر بدید.
5- با بردن موس روی لینک در Status Bar نوشته می‌شود:See My Profile که این نوشته رو هم بنا به نیازتون می‌تونید تغییر بدید.

فعلا بای!


تقویم میلادی


تاریخ شمسی خودکار

 


گذاشتن عکس در پس زمینه

 


اجرای موزیک در وبلاگ


ساعت دینامیکی


این وبلاگ را صفحه خانگی خود کنید

                   


پیام صبح بخیر و...به طور اتوماتیک



نوشته به صورت روشن و خاموش شدن



ساعت کامپیوتری



در وبلاگ نمی شود راست کلیک کرد



کد لینک دادن

 


گردش پروانه


نظرات 3 + ارسال نظر
ابزار وبلاگ جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ق.ظ http://tools.blogfa.com

سلام.
آخه چرا این کارا رو می کنید.
مگه با شما چه کار کردم؟
چرا مطالب من رو بدون اینکه هیچ لینکی به من بدید از روی وبلاگ من بر می دارید
آخه تا کی می خوای این کارها رو انجام بدید.
عجب گیری افتادیم ها.

اگه هم می گید که این کدها رو از روی وبلاگ من برنداشتید حتما از روی وبلاگ های دیگه ای که این کار رو کردن برداشتید.

بهرحال خواهش می کنم این مطبلب رو هر چه سریعتر از روی بلاگتون پاک کنید.
ممنون

راستی بهتون هم لینک می دم

عطر نماز سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://mehrab2.blogfa.com

تبادل لینک می کنی اگر این کار را می کنی به وبلاگ من بیا و به من خبر بده ممنون

حسین دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام...

وبلاگ خوبی داری...

کدی هست که بشه باهاش توی قسمت آمار وبلاگ تعداد کل نظرات رو نشون داد؟

ممنون میشم بهم بگی...

فعلا....

بله این کد رو میتونی با جستجو کردن توی اینتر نت پیدا کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد