آیین مهربانی

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه مهربانهای ایران زمین

آیین مهربانی

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه مهربانهای ایران زمین

آدم برفی طرف صنوبر

 

ادم برفی به ادمها می خندد چون قلب ادم برفی با خورشید بهاری گرم می شود ولی قلب ما ادمهاگاهی توی بهار هم سرد و بی روح باقی می ماند.....ادم برفی به ما می خندد چون قلبش را به هر

شکلی که بخواهد در می اورد ولی قلب ما ادمها وقتی شکست دیگه شکل نمی گیرد.....ادم برفی وقتی قلبش دو تکه شود باز به هم وصل می شود ولی ما ادمها وقتی قلبمون دو تکه شد...تکه هاش

دور می اندازیم.....ای کاش منم یک قلب ادم برفی داشتم : همواره به دنبال زیبایی درونی باشید... زیبایی ظاهری هیجان انگیز اما زود گذر... هر کسی به اندازه درک و فهم خودش مسائل را برداشت می

کند, از کسی زیاد توقع نداشته باشید حال دنیا رایکی پرسید از فرزانه ای گفت یا ابر است یا باد است یا افسانه ای گفتمش احوال عمرت را بگو تا عمر چیست گفت یا شمع است یابرق است یا پروانه ای

گفتمش اینها که می بینی چرا دل بسته اند گفت یا مستند یا خوابند یا دیوانه ای ): عشق و عقل : عقل میگفت که دل مسکن و ماوی من است .. عشق خندید که یا جای تو یا جای من است .. چه

کسی میگوید دل به دل ره دارد ، دل من غرق به خون است ، دل او خبر ندارد ... عشق بردبار و صبور است . مهربان و رئوف است. حسد نمی ورزد ، تکبر ندارد ، غره نمی گردد درشت نمی گوید ،

نمی کند ، خود بینی ندارد ، غضب نمی کند ، خشم نمی ورزد کینه توز نیست ، عیبجویی نمی کند . با بدان نمی نشیند،همنشین حقیقت است ، پشتیبان و حامی است بی اعتماد نیست ،نومید نمی

گردد ، بی تابی نمی کند ، دست نمی کشد شکست نمی خورد عشق هرگز شکست نمی خورد مثل یک درنای وحشی تا افق پرواز کن قصه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن زندگی تکرار زخم کهنه ی

دیروز نیست بال های خسته ات را رو به فردا باز کن گفتم یارب: خسته دنیا شدم گفت: صبور باش گفتم یارب: من این قفسو نمی خوام گفت: مگر نمی خوای عاشق باشی گفتم یارب: قفس کجا، عشق

کجا گفت: درس عشق است این دنیا گفت: وقتی عاشق واقعی شدی بیا گفتم یارب: با دل بیقرار چکنم گفت: اول قدم عشق صبوری، صبوری گفتم یارب: عشق زمینی نمی خوام، تورو می خوام گفت: اول

قدم عشق، عشق زمینیست گفتم یارب: دنیا خیلی آلوده شده، آدمها سنگی شدن گفت: تو برو من هنوز امیدوارم

نظرات 2 + ارسال نظر
اریا ازاد جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام از این که میل خودمو براتون نمیزلرم ببخشید مطالب قشنگیه اگه مطلب داشتم واستون میفرستم

aytak شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ق.ظ

سلام مثل همیشه زیبا بود ولی حس کردم نگارش در طی متن مرتب تغییر می کنه که کمی از ظرافت نوشته کم می کرد در ضمن همیشه منتظر نوشته های زیبای شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد