آیین مهربانی

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه مهربانهای ایران زمین

آیین مهربانی

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه مهربانهای ایران زمین

هارمونی دستگاه انسان

هارمونی دستگاه انسان

با سلام عرز کنم خدمت عزیزان خودم که انسان در دستگاه عشق ، محبت،مهربانی افریده شده است . اصلا هارمونی زشتی و بدی ماله انسان نیست.

و سعی کنید از تنگنا خارج بشید،میدونید تنگنا چیه تنگنا وابستگی به مخلوقات خداونده و رها شدن از تنگنا عمل کردن به دستورات خداونده به طور کامل.

حکایت کوتاه:

درویشی در بیابانی دور دست نشسته بود و راز و نیاز میکرد،مدتی بعد فردی ازآن بیابان عبور میکرد که به درویش رسید،متعجب شد به درویش گفت اینجا چه میکنی،درویش چنین پاسخ داد،در تنگنا هستم مرد رهگذر گفت:انجا دشت به این بزرگی چطور در تنگنا هستی ،درویش خنده ای کرد و گفت : اگر در تنگنا نبودم ، پس تو اینجا چه میکنی ،تنگنا جایی است که من باشم و خدای هیچ کس دیگری نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد